lördag 6 februari 2010

Walk in closet

Sekelskiftesdamen visar vägen in till en ung dams dröm garderob. Dörren leder in till en walk in closet på 6 kvadratmeter med hyllsystem, klädstänger, skoställ och en "provhytt" .
I den ena änden av garderoben är det en "provhytt" med stora speglar i olika vinklar, det är en ljusramp monterad runt frontspegeln. Inget kan man dölja i dessa speglar, fotografen håller med.
En lång klädstång för hängande kläder på galge. Gör det lätt att få överblick vid svåra klädval.
Förvaring, ordning och reda.
Infällda hyllor för vikta kläder.
X-tra mycket sko förvaring i bakgrunden.
PS. Tack alla som röstat på kökstapeterna.
Tapet omröstningen är avslutad.
Resultat av omröstningen publiceras i morgon. DS.

3 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Men du har ju ett helt underbart dressingroom.
Precis ett sånt som jag önskat mig. Få se om jag någon gång får ett. Lyckliga du!
Har fått bärbar dator i butiken, så du är den första jag skriver till på nya datorn.

Jag jobbar idag och imorgon alltid lika kul med alla kunder som kommer. Tack för alla fina ord om butiken du ger. Blir jätte glad för det.

Ha en härlig helg!

Kram Helen

Anonym sa...

Det där måste vara det snyggaste dressingroomet jag har sett och det råkar vara mitt, kul att se hur det ser ut utan kaos, måste säga att det är väldigt fint. Men ni känner mig, jag älskar organiserat kaos :D
/Linnéa

Unknown sa...

Fy vad avis jag blir. Saknar dressingroom, men en dag igen. Hàrliga bilder!