onsdag 24 augusti 2011

En regnig dag

I Måndags var jag ledig ifrån jobbet och jag hade planerat att vara ute och slipa fönster, men det regnade på dagen så fönster renoveringen fick vänta tills på kvällen.
Så jag gick runt och tog lite kort. Det gamla dragspelet hittade jag på loppis.
Likaså bläckhornet.
Jag har satt ett foto i min glaskupa som jag har i glas skåpet.
På flygeln har jag en fin liten fotoram som jag har köpt ifrån Butik Östergården.
Till sist vill jag visa en gammal sko.

Min man tog bort skenan ifrån en vit skridsko och sedan målade jag skon så att den fick lite patina och satte en murgröna i skon.

10 kommentarer:

Helena sa...

Oj så mycket vackert! Man blir ju så inspirerad så man knappt kan sitta still :)

Unknown sa...

Vilka underbara bilder!

Kram Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Christina sa...

Skon är jättefin! Ja, allt det andra också!/Christina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Ojojoj vilka fina skatter du har i ert vackra hem, inte bara inne, även ute :)
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Snäckskalsdalen. sa...

Hos dig är det vackert även när det regnar, vilken vacker bild! Ja, dom andra är också vackra.
Agneta kram

Vardag och flärd sa...

Vilken härlig gammal sko, ni är så påhittiga!
Kram Eva

Elin sa...

Kul idé med murgröna i skon!

Annies Blå sa...

Vilken tur för oss att det regnade så vi fick se lite bilder från ert vackra hem :). Skon med murgrönan i var ju riktigt smart!
Kram/Annie

Cika sa...

Vilka fina kompositioner! Där fick man mycket inspiration : ) Jättefint vitrinskåp också! Är det månne gjort av gamla fönster?
/Cika

Skogslyckan sa...

Alltid lika kul att titta in här, gillade verkligen skon den ser gammal ut. Är annars svårt att hitta gamla fina skor tycker jag. Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia