söndag 6 oktober 2013

Elmia trädgårdsmässa 2013

 Jag och Bosse Rappne
Hur hamnade jag här, jo vi har inom familjen Bosse lite som en favorit och när jag i normala fall blygt tittar bort när jag ser en kändis så tog jag beslutsamma steg och frågade om jag fick ta ett kort + en liten historia varför jag ville fotografera honom.
 
Jag och mina skolkamrater på floristutbildningen fick åka på Trädgårdsmässan i Jönköping.
Det var så intressant och inspirerande. Trenden är att trädgården blir mer historisk.
Här visar jag en kavalkad av trädgård och inredningsbilder ifrån mässan.


 



14 kommentarer:

fianathome sa...

Härligt! :)
kram
Fia

Lindas plats sa...

Åh vilka härliga bilder, gillar stilen
Sov så gott du med
Kram Linda

Med en doft av lavendel sa...

Vilka fina bilder synd att man inte har någon trädgård.
kram Annika

Browneyedgirl sa...

Där skulle man ha vart =)
Älskar sådana mässor.
Ha en toppen måndag, kramen

EM sa...

Å va trevligt!
Den nya trenden passar väl dig alldeles utmärkt. Har dom månne kikat in hos er för inspiration? Man skulle kunna tro det faktiskt.
Så roligt! Ska gå in och kolla på din skolblogg nu..
kram elsamarianne

Snäckskalsdalen. sa...

Så kul att få se lite bilder från mässan och du och Bosse verkar verkligen glada! Båda två! Aha, historiskt i trädgården, men då passar din trädgård redan in ju! Vaddå trendskapare!
Agneta kram

Hjärtruds Stuga sa...

Härligt att gå på trädgårdsmässa. Brukar alltid vara inspirerande. Er trädgård hade lätt platsat där och varit till inspiration för andra.

Ha en fin vecka

Kram Karin

Vardag och flärd sa...

Roligt att se dig på bild, du är fin!
Härliga bilder! Jag gillar rustika saker i trädgården och att möblera för njutning och samvaro.
Ha det fint!
Kram Eva

Wyn Vogel sa...

Love these displays!! Congrats and here's to much success from your show - cheers!!

Anneli sa...

Vad fin du är och ni ser så glada ut..............
Vilken mysig mässa, kan tro där fanns mycket inspiration att hämta.

Ha det gott,
Kramar Anneli

Mycket annat & lite betong sa...

Det var modigt gjort! Kul!
Så roligt med mässan och så mycket inspiration. Längtar redan till nästa trädgårdssäsong.

Kram Agneta

MirandaMaräng sa...

Ja det är jätte härligt att gå på trädgårdsmässa! Får väl se fram emot Nordiska Trädgårdar
på Sthlms mässan nästa år!
Kram MirandaMaräng

Blommiga Rutan sa...

Åhhh så roligt att få se lite bilder från Trädgårdsmässan! Härligt!
Vilken fin bild på dig och Bosse Rappne!

Önskar dig en fin helg
Kramar Anncathrine

Arja sa...

Halloj!
Härlig bild på dig och Bosse :O)
Synd att man missade den mässan!!!
Önskar er en härlig helg kram kram Arja