måndag 1 oktober 2012

Köpt i Butik Östergården

Nu har Helen varit i Frankrike.
Mycket smakfullt har hon valt och köpt unika fina antika saker.
Som den här ljusstaken, som jag köpte i ett par.
Här är den andra ljustaken.
Här kan jag vaska av mina smutsiga små fingrar. 
Det var en arbetskamrat som var med mig på Östergården som sa i den där kan du ha en bag in box i med kran och allt. Men jag trodde inte att min man skulle ha en öl hylla där.
Så här ska den se ut ordning och reda.
Ha en fin dag!

9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Läckra tingestar som vanligt!
Agneta kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Oj, vad mycket fina saker ni hittat. Jag har förstått att det finns massor av antika saker i bl.a Frankrike.
Du är duktig på att göra fina stilleben!
Kram Susanne

Med en doft av lavendel sa...

åh så mycket fint, den där med kranen var ju jättefin.
kram Annika

EM sa...

Vilka fina saker. Helen hon har öga för det vackra, hon. Och det har ni också...
kram elsamarianne

Butik Östergården sa...

Roligt att ni gillade sakerna, de passar ju perfekt i ert vackra hem.
Tack snälla för att ni gör så mycket fin reklam för oss!
Tack också för den mysiga kvällen hos er, den lever vi på länge!
Kram till Er båda och ha en fin vecka!

Vardag och flärd sa...

"Tvättanordningen" är ju helt fantastisk, tänk att få tag på något sådant! Så vacker!
Kram Eva

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint!!Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Hjärtruds Stuga sa...

Så fina saker du köpt. Hade tänkt besöka Östergården i helgen men det blev inte tid till det. Hi hi ....tänk så praktist med vin i behållaren och så är det en skål under som fångar upp om man spiller.

Ha det gott

Kram Karin

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej på er.
Jag har lyst med min frånvaro ett tag men är tillbaka på banan igen.
Underbart vackra saker, "vinbehållaren" var verkligen superfin.
Nu ska jag kika runt lite här inne och se vad ni haft för er :)
kram kram
Jessica